marți, septembrie 16

soldat.

weapons of mass destruction irak - google video

murim azi? sau maine? mai astept mult glontul ala nenorocit? nisip murdar de sudoare si sange... imi face scarba de viata. imi bag pula-n casca asta grea care vrea sa ma apere... cica. te apara casca daca iti arunca maine un tampit o grenada in masina cand patrulezi? pe naiba... ma pis pe arma asta care se infunda cu praf, mi-e frica sa mai strang tragaciul. n-am avut nevoie sa trag azi, nici ieri. maine am sentimentul ca o sa se intample ceva aiurea. nu-i nimic, bine ca am batut americanii la basket saptamana asta. bine ca mai am si umorul, bag de seama. sper sa rad ca prostul fix inainte sa imi iau glontul intre ochi de la vreun agitat nefericit. ce lume de ipocriti... pula mea e arma de distrugere in masa daca il prind pe bush si-i bag pistolul asta in gura.

lupt si o sa-mi pierd viata pentru o lume de tot cacatul, plina de oameni prosti si de idioti a caror principala problema este ce cravata sa poarte cu camasa roz la nunta de maine. lupt pentru lasi si in locul lor. mai bine imi trag un glont in cap acum decat sa mai ciuruiesc inca un amarat care isi "apara credinta"... ma cac pe crestinism si pe islam, si pe toti retardatii care cred ca astea fac vreo diferenta sau sunt importante...

important e ca nu ma mai asteapta nimeni acasa de un an. proasta se fute cu vreun semi-poponar care lucreaza la banca si o plimba cu masina decapotabila. nu i-am cerut eu sa ma astepte, dar a spus ca ma iubeste si trecem si peste asta... trecem peste naiba. poate ma gaseste in iad. poate chiar ajung inapoi acasa si o scuip pe strada cand o vad cu barbatii-ei-acadele de mana.

poate mai apuc sa o vad pe maica-mea odata la fata. ajung mai degraba langa mormantul lui taica-miu bucati sfartecate, urme de haine care put, nisip jegos cu sange si miros de praf de pusca. poate-o sa fie atunci mandru de mine, sau multumit... daca mor o fi singurul lucru bun care l-am facut in viata.

important e ca l-am invatat pe piciul lu' sora-mea sa mearga pe bicicleta. ca taica-su n-are timp de el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu ii citesc: