marți, noiembrie 25

ZU e ma-ta!

apreciez o campanie publicitara buna, cum a fost rebranding-ul radio romania, de pilda. cu reclame mari dar gandite bine si de bun gust, zic eu.

dar "campania" Who is ZU? m-a scos din sarite in ultimul hal. mai ales ca este un radio popular in sensul prost si englezesc al cuvantului. adica, pentru toata hoarda de retardati, si in general mi se pare idiot, prost crescut si taran de oras. muzica la fel de proasta si dictata de aceeasi majoritate retarda care si asculta radioul cu pricina... de-al de kissfm si radio21, numai ca si mai superficial.

ia sa vedem, cum sa facem reclama unui post de radio care nu aduce absolut nimic nou sau interesant? stiu! hai sa-i facem o campanie trendy de parca ar fi ceva cu adevarat interesant, si apoi sa descopere prostii singuri ca i-am fraierit. ha! genial.

o singura problema. tampenia aia de blog care facea parte din campania de teasing era fabricat in proportie de 80%, mai cu seama comentariile, care ar fi trebuit sa vina de la oameni adevarati, in mod obisnuit. si mi s-a parut de cacat treaba asta, si batea la ochi.

apoi mergeam la serviciu ieri si pe peretele unei cafenele trona un scris de spray "WHO is ZU?"... ok. pana aici. cacaturile alea de tentative de grafuri sunt peste tot. au ramas peste tot prin oras. defapt inca mai vad si broscutzele de la campania pentru frogger, dar macar alea erau stencil-uri mici si colorate, oarecum simpatice si subtile. dar porcariile alea de la zu sunt groaznice, sunt nimic... mizerie si atat. si mizerie ilegala.

i-a intrebat cineva vreodata pe domnii de la radio ce cauta mazgalelile cu campania lor peste tot pe peretii cladirilor de prin centru? va spun eu. la unele campanii unele agentii de publicitate mai jmekere apeleaza la unii "graferi" sa dea in cateva nopti niste bombe in puncte cheie, ca sa aiba campania lipici si la tinerii trendisti.

in schimb, eu ma pis pe sarmanii care au luat alea cateva sute de lei sa mazgaleasca cacaturile alea, in loc sa consume tuburile de vopsea pe ceva mai bun. si ma pis pe acei domni care-si imagineaza ca murdarind cateva cladiri atrag atentia tinerilor la o campanie de cacat pentru un radio la fel.

si ma pis pe capul altor idioti care ar continua trendul asta de transformare a tentativei de arta urbana in campanii publicitare.

am uitat cumva sa spun ca ma pis pe radioZU? ma pis pe radioZU! ascultati CityFM, fratilor! sau RadioRomania, daca nu.

2 comentarii:

  1. Buna ! Am incercat sa-ti dau mesaj azi, dar nu a functionat, a dat ERROR. :P Voiam sa te intreb dak stii sa lucrezi in HTML. si dak ai avea timp sa faci asta pt un site. Astept un raspuns. Thanks !

    RăspundețiȘtergere
  2. din pacate nici nu poate fi numita campanie publicitara,e mai degraba un baltoaca de noroi cu care se improsca si in restul iar site-ul lor :)))) no comment

    RăspundețiȘtergere

eu ii citesc: