luni, februarie 21

am visat...?

am avut un vis ciudat... am visat ca iubeam un strumf si m-am trezit cu o mare gaura in piept de se vedea prin mine si tremuram cu o tigara in gura si o ceasca de cafea fierbinte in mana. am visat ca ne iubeam amandoi, ca mi s-a lipit inima de a ei si n-am putut-o recupera.

am visat-o si plangand si tin minte cum ma durea.

am visat-o povestindu-mi din copilarie ore-n sir... am visat-o cantand cu mine si fredonand singura cantece pe care nu le stiam. am visat ca am cerut-o de sotie si credea ca glumesc...

am visat nopti si saptamani intregi in care ne certam dar totdeauna ii simteam inima calda cand intelegeam amandoi ca nu putem unul fara celalalt... cand simteam ca inimile noastre bat bolnave, dureros daca nu sunt lipite una de cealalta.

am visat ca am ranit-o tare cand m-a alungat odata, de parca as fi sfasiat aripile unui ingeras dulce si neajutorat. si m-am prefacut intr-un om rece care murea in fiecare zi pe dinauntru fara inima ei.

si-am visat ca a stiut sa ma ierte, dar am visat si ca-mi tinea intotdeauna socoteala cand vroia sa fie rece. am visat ca a incercat de multe ori sa fuga de mine crezand ca nu mai am nevoie de inima ei, dar credeam ca a inteles de fiecare data ca am.

am visat ca stateam amandoi si ne priveam drept in ochi...

am crezut ca stia ca pentru ea ma chinui sa-mi fac ordine in viata, sa-i fac ei loc in lumea mea. am crezut ca stie ca decand o iubeam pe ea am incercat sa fiu un om de care poate fi mandra, in care poate avea incredere din nou, intr-o zi.

am visat ca s-a saturat de certuri si lipsa ei de incredere in mine a facut-o sa decida in locul meu ca n-am nevoie de ea. si am certat-o. am visat-o sarutandu-se cu cineva in timp ce visam... cineva care nu era in visul meu. poate era in al ei...

am visat-o renuntand la visele noastre.

acum stau cu tigara tremurandu-mi intre degete si cana de cafea in mana... treaz. sau... visez inca? mi s-a parut lung visul... dar l-as fi visat pana am fi imbatranit amandoi,

si mi s-ar fi oprit inima batrana in piept, si as fi zambit fericit ca a ei bate inca.

eu ii citesc: