joi, februarie 24

eu cu cine votez?

realizez ca am inteles unde stai tu, mai departe de mine decat ai fost vreodata... si desi mi-ai intins o mana inca nu-mi dau seama daca vrei sa ma chemi inapoi... or just wave me goodbye. sau ca sa-mi trantesti vreo doua palme.

ma gandesc ca saptamana trecuta imi faceam calcule cu bilete de autocar si cautam unde si cum fac rezervare si acum imi amintesc ce s-a intamplat data trecuta. poate aveai tu dreptate atunci, poate asa a fost sa fie...

dar sa fiu a dracu' daca m-am lasat vreodata asa in bataia vantului, nu stiu cine ti-ar fi spus tie ca lucrurile bune doar se intampla ca prin minune fara sa depui nici un fel de efort. eu stiu ca functioneaza invers lucrurile, in lumea mea important e sa dai tot din tine si sa speri ca primesti macar jumatate inapoi, dar sa nu te astepti nici la atat.

nici nu stiu cum il cheama pe prietenul tau, i just fuckin hope he's what you really want...

acum, sincer nu stiu ce astepti de la mine. nu stiu ce ar fi bine sa fac pentru mine, nu stiu nici ce mai vrei tu, sunt doar sigur ca se bat cap in cap, cum m-am obisnuit. si atunci cand a contat am ales totdeauna sa fac ce mi-am imaginat ca vrei tu.

strumfii ar trebui sa vina cu manual de instructiuni, ar fi mult mai simpla viata. cineva ar trebui sa inventeze o regula dupa care sa te ghidezi, daca fata-i la mai mult de 50 de km departare nu vorbi cu ea... sau daca vorbesti cu fata de 3 luni si n-ai vazut-o prefa-te ca esti in regula si nu s-a intamplat nimic... nu stiu, ceva.

mi-e greu sa spun ca sunt confuz, probabil ca ar fi si gresit... ca eu stiu de cine am nevoie, eu stiu ca te iubesc, eu stiu ca ma doare vestea ta minunata, eu stiu ca mi-e rau de 3 zile de tremur majoritatea timpului si abia stau in picioare.

i just don't know where the fuck i'm supposed to go from here. ciprian mi-a zis "i told you so... nu te asteptai?", andrei se sperie de mine cand ma vede... noroc ca ciprian e batut in cap si n-ar intelege dragostea daca l-ar fute-n cur o saptamana... sau poate doar eu sunt batut in cap. o fi de la muzica.

eu ii citesc: