duminică, iulie 17

nevoias

am nevoie de liniste in ultima vreme, am nevoie de timp sa-mi pun gandurile in ordine, sa-mi vad viata cum imi urmeaza din nou drumul pe care l-am ales.

n-ai inteles niciodata ca tot ce fac e ca sa fiu omul de care ai nevoie, si care are grija de tine nu doar pe care-l vrei. doar ca atunci cand am sa devin, in sfarsit, acel om n-ai sa mai vrei nimic de la mine. probabil sunt pe-aproape ca deja simt cum nu mai vrei nimic. nimic...

 a fost un drum lung. sunt obosit si eu, poate la fel ca tine. satul de multe chestii pe care le spui sau le faci; inca destul de prost si naiv incat sa cred ce-mi spui, cel putin cateodata.

trag obosit din tigara uitandu-ma la telefon dupa ce nu-mi raspunzi. ma intreb ce faci pana hotarasc cel mai bine sa nu ma mai intreb, si sa nu te mai intreb nici pe tine. sper de fiecare data ca esti in regula. sper sa te descurci singura daca de la mine nu vrei nimic.

sper sa-mi spui intr-o zi pur si simplu "paul, ia-ma cu tine, vreau sa ma strangi in brate". dar n-ai sa spui. niciodata. pentru ca inca n-ai nevoie de de mine si deja nu mai vrei nimic.

eu am, si vreau. asa sunt eu, nevoias.

eu ii citesc: